Православни катихета
Октобар 20, 2019, 02:04:19 *
Добродошли, Гост. Молим вас пријавите се или се региструјте.

Пријавите се корисничким именом, лозинком и дужином сесије
Вести: За повратак на сајт катихета кликните овде.
 
   Почетна   Помоћ Претрага Пријављивање Регистрација  
Странице: 1 ... 8 9 [10]
 91 
 послато: Новембар 11, 2011, 08:41:29  
Започео rastko jovic - Последња порука jelena petranovic
Nisam dobila nikakvo obavestenje, nas koordinator je inace veoma azuran i vodi racuna, ne znam kako

 92 
 послато: Новембар 05, 2011, 10:23:29  
Започео rastko jovic - Последња порука vladimir pekic
требао је координатор да те обавести Јелена

 93 
 послато: Новембар 02, 2011, 05:43:10  
Започео rastko jovic - Последња порука jelena petranovic
i promenite sat

 94 
 послато: Новембар 02, 2011, 05:42:25  
Започео rastko jovic - Последња порука jelena petranovic
Pa ja sad ovo videla, neka nas neko obavesti ako moze o tome sta je receno

 95 
 послато: Новембар 02, 2011, 02:09:57  
Започео rastko jovic - Последња порука vladimir pekic
А је ли ово нека форма јавне расправе о веронауци, њеном законском и уопште статусу у школи?

 96 
 послато: Октобар 31, 2011, 02:55:30  
Започео rastko jovic - Последња порука rastko jovic
Среда, 2. новембар 2011. године у 18 часова
Амфитеатар Православног богословског факултета
ОКРУГЛИ СТО - ДЕСЕТОГОДИШЊИЦА ПОНОВНОГ УВОЂЕЊА ВЕРОНАУКЕ У ШКОЛЕ У СРБИЈИ

Учествују:
Епископ бачки проф. др Иринеј Буловић
Епископ браничевски проф. др Игнатије Мидић
Надбискуп београдски монс. Станислав Хочевар
Реис-ул-улема Исламске заједнице Србије Адем Зилкић
представник Министарства вера и дијаспоре
представник Министарства просвете и науке

СВИ СУ ПОЗВАНИ ДА УЧЕСТВУЈУ, ПОСТАВЉАЈУ ПИТАЊА И ОСТАЛО...

 97 
 послато: Октобар 16, 2011, 09:14:01  
Започео radomir marinkovic - Последња порука dragan simikic
Колеге, слажем се са вама у потпуности.. Ја радим у средњој стручној школи (ниво знања у мојој школи је нула како за веронауку, тако и за све остале предмете)  и кад кренем да се придржавам у потпуности плана и програма видим само превртање очију, то им онда скратим на 15ак минута, па онда кренем са њима да радим неке практичне ствари које их занимају, причам о Литургији, посту, крсној слави и светитељима, крштењу, браку, абортусу, хришћанском погледу на савремени начин живота итт. и онда се сви заинтересују, све их занима и то је онда успешан час у потпуности... Са друге стране ја врло често практикујем да им прикажем неки документарни филм, нпр. документарни серијал "Света Литургија" и то они лакше прихвате. Њима објаснити наставну јединицу Један Бог је Отац - конкретна личност ( други разред средње школе) је исто што и  на часу физике причати о астрофизици (напомињем да преко 50 посто њих не зна да помножи два троцифрена броја). Оно што њима највише користи за учење су неки квизићи и неке игровне активности, тако да ја часове за утврђивање углавном користим да са њима играм "вешала", асоцијација...

 98 
 послато: Октобар 12, 2011, 10:50:35  
Започео radomir marinkovic - Последња порука perica obradovic
 Cheesy Cheesy  Cheesy
Не би ме ни мало зачудило да су то били моји. Ја сам својевремено користио тај Игњатијев пример да покажем како човек није број и да нико нема замену...

Нема ништа трагикомичније него кад после "надахнутог" и успелог часа, следећег часа, после само недељу дана провериш шта су научили, схватили, разумели, запамтили...  Усне су ми запечаћене

 99 
 послато: Октобар 09, 2011, 11:48:24  
Започео radomir marinkovic - Последња порука radomir marinkovic
Конкретно, мени се прваци жале: "Ооо, не! Опет дефиниција личности!" Додуше, не сви! Смешко Неки нису учили!

Разговарам са клинцима шта су учили на Веронауци у ОШ:
- Годину дана је вероучитељ покушавао да нам објасни шта је то личност...
- Да ли је успео?
- Па... То вам је... Нпр. Кад мајци умре дете... Овај... Не баш.
 Зеленко Зеленко Зеленко

 100 
 послато: Октобар 08, 2011, 09:04:58  
Започео radomir marinkovic - Последња порука dusko maksimovic
Слажем се са колегама да је план бољи од постојећег и да га треба разрадити ... али, план је по мени одличан (оцена 10) ако би предмет имао оцене и ако не би био изборни предмет ... обзиром да имамо конкуренцију где се прича, гледа ТВ- мислим на филмове које су добили предвиђене баш за часове грађанског васпитања, не раде се лекције, не пишу у свеске, ипак треба да поведемо рачуна о свим тим стварима ... у прилог овом иде и нешто што се мени десило прошле године, а сазнао сам ове године. Наиме, радио сам са првацима, између осталог и Мојсија и 10 Божијих заповести, исписали смо на табли све заповести, и рекао сам им да покушају да запамте што више заповести, обрисали таблу и поделио сам им папириће да напишу колико заповести су запамтили - прегледао сам папириће, било је оних који су написали све (знали од раније или запамтили на часу) - ја сам чак и оценио њихов рад - и на крају, резултат тог часа (по мени, занимљивог) је био да су поједини ђаци овај час схватили као контролну вежбу ( за то сам сазнао ове године, неки прваци ми рекли да су им прошлогодишњи прваци рекли да ја дајем контролни), и ето, тако - ми радимо конкретне лекције, а конкуренција опуштена ...
Поред онога што би требало да науче и чују на верској настави (почевши од основне школе) - неке ствари не би требало понављати. Конкретно, мени се прваци жале: "Ооо, не! Опет дефиниција личности!" Додуше, не сви! Смешко Неки нису учили!
Треба направити план који неће бити copy-paste из године у годину као постојећи ... мени се свиђају нпр. радионице, а и ђаци воле ((ја конкретно радим радионицу коју сам пронашао на овом сајту о абортусу и већина ђака (не сви) воли такве часове)).
Из предложеног плана посебно би издојио часове у четвртој години, где се са њима прича на разне теме.

Странице: 1 ... 8 9 [10]
Покреће MySQL Покреће PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines | Српски превод: Јован Турањанин Исправан XHTML 1.0! Исправан CSS!